Raportowanie problemów
Z Baza wiedzy Sokaris
Wersja z dnia 14:04, 8 lut 2022 autorstwa P. Mondzelewski (dyskusja | edycje)
Jeśli w programie wystąpi problem wewnętrzny, zostanie to pokazane za pomocą okna, które umożliwi zgłoszenie problemu naszym programistom.
Zgłoszenie problemu zawiera:
- Dane kontaktowe - może być konieczność dalszego kontaktu naszych programistów z Państwem. Te dane to NIP firmy i adres e-mail
- Podstawowe informacje o komputerze i systemie operacyjnym - takie jak ilość wolnej pamięci RAM, wersję systemu, ilość wolnego miejsca na dysku czy rozdzielczość ekranu
- Listę uruchomionych w systemie procesów
- Linie kodu programu które zostały wykonane tuż przed wystąpieniem problemu
Zgłoszenie problemu NIE ZAWIERA bazy danych, a więc nie zawiera żadnych danych Państwa firmy, faktur, danych klientów itd.
Za pomocą przycisku 1 zapoczątkujesz wysyłanie raportu z problemem Naciśnięcie przycisku 2 na tym etapie spowoduje próbę ponownego programu bez wysyłania raportu. Jeśli problem nie jest krytyczny, program będzie działał dalej. Naciśnięcie przycisku 3 na tym etapie spowoduje próbę ponownego uruchomienia programu bez wysyłania raportu. Naciśnięcie przycisku 4 na tym etapie zakończy program bez wysyłania raportu.