Raportowanie problemów

Z Baza wiedzy Sokaris

Jeśli w programie wystąpi problem wewnętrzny, zostanie to pokazane za pomocą okna, które umożliwi zgłoszenie problemu naszym programistom.

Zgłoszenie problemu zawiera:

  • Dane kontaktowe - może być konieczność dalszego kontaktu naszych programistów z Państwem. Te dane to NIP firmy i adres e-mail
  • Podstawowe informacje o komputerze i systemie operacyjnym - takie jak ilość wolnej pamięci RAM, wersję systemu, ilość wolnego miejsca na dysku czy rozdzielczość ekranu
  • Listę uruchomionych w systemie procesów
  • Linie kodu programu które zostały wykonane tuż przed wystąpieniem problemu

Zgłoszenie problemu NIE ZAWIERA bazy danych, a więc nie zawiera żadnych danych Państwa firmy, faktur, danych klientów itd.

Asystent raportowania problemu zrzut ekranu 1

  • Za pomocą przycisku 1 zapoczątkujesz wysyłanie raportu z problemem
  • Naciśnięcie przycisku 2 na tym etapie spowoduje próbę ponownego programu bez wysyłania raportu. Jeśli problem nie jest krytyczny, program będzie działał dalej.
  • Naciśnięcie przycisku 3 na tym etapie spowoduje próbę ponownego uruchomienia programu bez wysyłania raportu.
  • Naciśnięcie przycisku 4 na tym etapie zakończy program bez wysyłania raportu.


Asystent raportowania problemu zrzut ekranu 2

Asystent raportowania problemu zrzut ekranu 3

Asystent raportowania problemu zrzut ekranu 4

Asystent raportowania problemu zrzut ekranu 5